24 Ocak 2011 Pazartesi

Doruk 1 Yaşında

Parti Davetiyemiz
1 aydır oğlumun doğum gününe hazırlık yapıyorum ve sonunda 23 Ocak Pazar günü Doruk oğlanın 1. yaş partisini yaptık.


Doğumgünü çocuğunun sabah sabah şaşkınlık hali

Cumartesi akşamı çekirdek aile olarak evimizi bir güzel süsledik. Bu arada, Doruk merakla neden eve saçma sapan şeyler astığımızı merak edercesine bizi seyrediyordu. Pazar sabahı Doruk'un tam uyanma saatinde yani saat 7.30 gibi bir ekmeğin üzerine bir mum yaktım ve o yatakta mızırdanırken içeri girdim. O kadar çok şaşırdıki o gözlerindeki şaşkınlık görülmeye değerdi.  

Sonra kalktık kahvaltımızı yaptık. Doruk'u öğlen uykusuna yatırdık ve son hazırlıklarımızı da yapıp misafirlerimizi beklemeye başladık.

Gerçekten ilk doğum günleri anne baba için çok özel oluyor. Babası ve ben gerçekten heyecanlandık. Şaka gibi küçük oğlumuz 1 yaşına bastı. Artık seneler 1, 2 diyerek su gibi geçecek.

Misafirlerimiz geldi, pastamızı kestik, bol bol yedik, fotograflar çektik. Hediyeleri kaptık yine. Sonra akşam 2. parti misafirlerimiz geldi. Onlarla birkez daha mum üfledik ve gün bitti.


İşte Doğumgünü çocuğu...

Bir arkadaşım, 1 yaşına bastığı günün ertesi sabah uyandığında gerçekten bir gecede büyümüş bir çocukla karşılaşacaksın. demişti. Gerçektende o hafta Doruk büyüdü. Kocaman bir çocuk oldu.  

Camımıza balonlar astık. Herkes bilsin evimizde parti vaaaar....

Misafirlerimiz bu kartona iyi dileklerini yazdılar.



Gelen misafirlerimize birer hatıra verdik.






Birlikte






Hediyeleri kaptık gene :)

Mutlu yıllar canım oğlum... Nice güzel sağlıklı yaşların olsun. Hep güzel insanlarla karşılaş. Mutlu ol. Seni çok seviyoruz.

Pastamız


TV de Doruk'un resimleri geçiyor....




Çekirdek aile

Buda babasıyla benim oğlumuza 1.yaş hediyesi. Ömrü boyunca saklasın diye....


3 yorum:

Unknown dedi ki...

nice nice mutlu ve sağlıklı yıllar diliyorum..sevgiler

Adsız dedi ki...

çok güzel bir parti olmuş gerçekten dorukta çok güzel durmuş valla bizimki gibi ortalığı ayağa kaldırmamış yazında çok güzel gerçekten çok beğendim bu arada doğum gününden sonraki gün daha büyümüş oluyorar onu bende fark ettim daha nice doğum günlerini sağlıklı huzurlu mutlu tüm sevdiklerinizle beraber kutlayın inşallah

ayten karahan

Adsız dedi ki...

ayşegül
dorukta ilk uyanış benim çok hoşuma gitti.bakışları..birşeyleri fark etmiş gibi..
doğum günü kutlu olsun.hayat hep mutluluk getirsin.uzun,sağlıklı bir ömrü olsun.sevdikleriyle beraber:)))