27 Mart 2011 Pazar

Bebek odasından çocuk odasına geçiş

Doruk'a 14. ayında yeni bir oda düzenlemeye karar verdim. Bebek odasından bir toddler odasına geçiş yaptık. Klasik bebek odası yapmamış olmama rağmen odasında zaman geçirmiyor ve neyin nerde olduğu belli olmuyordu. Bir düzeni yoktu. eşyaları biraz bizim odamızda, biraz salonda, biraz da bebek odasındaydı. Bir araştırma yaparak, montessori sistemine uygun bir oda yapmaya çalıştım kendisine. Takip ettiğim bloglardaki annelerin önerileride kesinlikle çok yardımcı oldu.

Ben çok beğendim. Kendine özel, istediği herşeyi odasında tehlikesiz bir şekilde yapabileceği bir sistem kurmaya çalıştım. Tek eksiğimiz bir gardolap şu anda. Kendim marangozdan Doruk'un ölçülerine uygun bir gardolap dizayn etmeye çalışırken birde baktım ki, Ikea yeni gardolaplar getirmiş çocukların odalarında kendi başlarına elbiselerini koyup çıkarabilecekleri, açıp kapayabilecekleri tarz birşey. Çok beğendim. Yaza onlardan almak istiyorum. Birde tül ve panjur olayına gireceğiz bakalım.

Son olarakta, çerçeveletip duvara asmamız gereken resimlerimiz var. Onlarıda yakın zamanda tamamlayacağız.

Odamızın detayları:
 

Odaya giriş genel görünüm

 
The bed
 
Yatak ve uyku arkadaşları




Aynanın kapalı hali


     
Aynayı Ikea'dan aldım. Alttaki kutu ayakkabı kutusu


Oyun köşesi-1


Oyun köşesi - 2

Uçak sarkıt lambamız
  







Oyun köşesinden görünüm ve dolap


Yataktan bakış manzarası



Oyun köşesi ve kitaplık


Tiryaki anneden el emeği göz nuru
   
 
Askı

 

5 yorum:

ASLI dedi ki...

ne güzel bir oda böyle.Ben de ufak bir kac degsiklik istiyorum bakalim.Doruk´larin ucak seklindeki lambalarida ayni :)

Özlem dedi ki...

Hadi yaaaa :) daha hamileyken beğenip aldığım bir lambaydı o.... Bakalım şu an için çok kullanışlı bir oda yaptığımı düşünüyorum. 1-2 kalan işinide hallettimmi tamamdır. :)

Eymen ve Ben dedi ki...

Özlem, duvar cıkartmalarını nerden aldınız, markası nedir?
cok begendim odanızı. cok islevsel olmus gercekten.
Sevgiler
Zehra

Adsız dedi ki...

Zehracım çok teşekkürler. markası funtosee

linki şurası. buradan internet yoluyla aldım ben. başka alternatifleride görebilirsin aynı sayfada. bayağıda indirim yapmışlar. ben 120 tl. ye almıştım.
http://www.bebekchik.com/pinfo.asp?pid=1811

Adsız dedi ki...

merhaba ben de kızıma odasında vakit geçirmesi için oyun köşesi hazırlayıp daha kullanışlı ve güzel hale getirmek istiyorum,yazınızı okudum,ama resimler görünmüyo,çok merak ettim,nasıl görebilirm acaba?sevgiler.. betül