14 Nisan 2012 Cumartesi

Çişşşşş 4


Eveeeet bir önceki yazımda tuvalet eğitimine ara verdiğimizi hatırlarsınız sayın takipçi. O günden bugüne Doruk'la çiş olayının hiç üzerinde durmadık. Zorlamadık. Sonuçta benimde işime geliyordu çünkü kış, soğuk, benim işlerimin yoğunluğu derken yanlış bir şeyler yapmak istemiyordum bu konuda.


Ama ne yapıyorduk. Tuvaletin kapısını asla kapatmıyorduk. Her zaman çişlerin ve kakaların yerinin klozet olduğunu anlatıyorduk. Evde birisi tuvalete gittiğinde bunu ona açık açık doğru kelimelerle söylüyorduk. Sonra "oğlumun tuvalet kitabı" diye bir kitabımız var ki, kesinlikle çok faydalı olduğunu düşünüyorum. Orada bir sürü çocuğu tuvalete oturmuş olarak görüyordu Doruk her o kitabı okuduğumuzda ve dikkatle hepsini teker teker inceliyordu. Bezine bile yapsa kakalara hep baybay yapıyorduk çöpe atarken. 

Sonra geçen hafta bir akşam uykuya geçeceği sırada bana "anne kaka kaka" dedi. Ben de fazla ciddiye almadan kontrol edip. "Yok oğlum yapmamışsın kaka" dedim ve uykuya geçtik. Yatağına yatırırken bir baktım kakasını yapmıştı. O an işte aslında bana haber vermiş olduğunu anladım. Ama geç kalmıştım.
Veeeeeee işte tarihi an bu gece gerçekleşti ve Doruk yine uykuya geçeceği sırada "kaka kaka" deyiverdi. Hemen tuvalete koştuk, klozete oturttum ve sohbet ederken o büyük olay huzurla, sadelikle ve neşeyle gerçekleşti. Bitince sifonu çekip baybay yapmayı ihmal etmedik tabi ki...

Şu an çoooook heyecanlıyım. Bakalım yarın neler olacak. Umarım bu şekilde kolaycacık bitiririz tuvalet eğitimini. Canım oğlum hiçbir şeyde mi bize zorluk çıkarmayacaksın sen yahu :) Akıl küpü oğlum benim...

1 yorum:

Di dedi ki...

Masallah Dorukcum'a.. İnslh kolaylikla sonlanir, ve sira bize gelir :)