12 Aralık 2010 Pazar

Kış geldi!



Oğlum aramıza 2010 yılının ilk karıyla birlikte gelmişti. Ben doğuma giderken taksinin içinde sancılar çekerken dışarıda lapa lapa senenin ilk karı yağıyordu. İhtimaller bu senede kışın çetin geçeceği doğrultusunda. Açıkcası ben özledim kar beyazlığını.... şöyle lapa lapa harika bir kar yağsın oğlumuzla onun ilk kardan adamını yapalım, karlarda yuvarlanalım istiyorum.

Bugün karla karışık yağmur yağdı. Bizde önceden söz verdiğimiz gibi ailemizin yeni üyesi Kaan'ımızı Nişantaşı'na annesinin doktor kontrolü sırasında görmeye gittik. Doruk ve Kaan henüz birbirlerinin farkında ve umrunda değiller :) ama anneleri onlar için ne planlar yapıyor bir bilseler...


Kaan ve Doruk'u hayata geldiklerinde ilk gören kişi doktorumuz Yılmaz beyle birlikte.

Kaan'ı ve Pelin teyzemizi orda görüp, Doruk'u da ilgi manyaklığıyla şımarttıktan sonra Hem bu gri havada eve kapanmamak için, hem temiz hava, hem tatil, hemde oğlum kaç gündür evde pek sıkıldığı için Nişantaşı'nda bir kahve içelim dedik. Ve Doruk'um ilk kekini yedi. Daha önce denemelerimde kekten hiç hoşlanmamasına rağmen Limonlu ve haşhaşlı keki çok sevdi. Tabi o yiyince ben yine kendim tıka basa doymuş kadar oldum.


Sonra evimize geri geldik. Keyfimiz yerinde, bu haftaya göre bugün yemek yememizde gayet iyiiiiiii.!!!! insan güzel bir haftasonu için başka ne isterki.....

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ben ayten canım
çok güzel anlatmışsın canım gerçekten dolu dolu bir haftasonu olmuş sen ve doruk için doruk'ta çok sevinmiş galiba iştahıda açılmış maşallah bebeğin yanındada kocaman duruyor bir zamanlar onlarda öyleydi kaan bebeğide allah analı babalı büyütsün