23 Nisan 2010 Cuma

23 Nisan 2010

Bugün 23 Nisan, oğlumuzun ilk çocuk bayramı… daha doğrusu şu an için bugün ona bebek bayramı…. Önümüzdeki sene elimizde bayrağımızla bir yerlerde 23 Nisan’ı kutluyor olacağız. Çok heyecanlıyız. En son 12 yaşımda 23 Nisan’ı kutlamıştım sanırım. Doruk paşayla beraber yeni bir heyecan daha giriyor hayatımıza. Hersene bu heyecanımız büyüyecek. Ben her sene 23 Nisanlarda mutlaka bir şiir okurdum. 7 sene sonra belki Doruk’un 23 Nisan’da kostümlü şiir okuyan videolarını çekiyor olacağız. Oğlumuza seneye 23 Nisan’da Atatürk’ün bizim için ne kadar önemli olduğunu ilk kez anlatmaya çalışacağız. Büyük ihtimalle Şişli’de Atatürk’ün evini gezmeye gideceğiz.

Doruk’un evdeki ilk görevlerinden bir tanesi resmi bayramlarımızda balkonumuza bayrağımızı asmaktan sorumlu olmak olacak. Bu görevi şimdiye kadar ben yapıyordum. Bayağıda aksattığım oluyordu. Eminim benim boncuğum bu görevi büyük bir zevkle yapacak. Bizim içinde en büyük zevk ona bayramların anlamlarını anlatmak olacak…..

Küçük prensim ve benim için 23 Nisan’ın başka 1 hatta 2 anlamı daha var. 23 Nisan babamızında doğum günü… Benim doğum günümde tanıştığımız için 23 Nisan da evlenmeyi çok istemiştik ama resmi tatil olduğu için ayarlayamamıştık. Bizde 22 Nisan olsun dedik. Ama gönlümüzde biz 23 Nisan’da evlendik. Hatta yüzüklerimizin içinde 23 Nisan yazıyor evlilik tarihimiz.

Yani seneye 23 Nisan’da 3 önemli olayımız var çekirdek aile olarak kutlamamız gereken. Zira biz bu sene oğlum henüz minnacık olduğu için kutlama yapamadık. Nevzat’la Nişantaşı’nda çok sevdiğimiz Aşk Kahve’ye gidip Aşk-ı Memnu tatlısı yiyip kahve içebildik ve oğlumuz bizimle olduğu için, birlikte olduğumuz için şükrettik. Neyse seneye acısı fazlasıyla çıkarılacak.

Hiç yorum yok: