24 Nisan 2010 Cumartesi

Küçük Prens 3 aylık


Bu ay, en büyük problemimiz konak oldu. Oğlumun kafasında sinir sinir konaklar oluştu. Devamlı tatlı badem yağları ve bebe yağlarıyla kafasını yağlıyorum. Ama bir geçiyor gibi oluyor sonra gene başlıyor. Bu canımızı epey bir sıktı. Kayınvalidem anne sütünün bunu yaptığını, hemen hemen bebeklerin hepsinde olduğunu söyledi. Yine anne sütünde yani suç. Çözümünü bulamadık hala geçmesini bekliyoruz.

Bebek arabasıyla ilk gezmeye gidişimiz fiyaskoyla sonuçlandı. Paşa oğlum bizden ayrı bir ortamda sokağa çıkmayı sevmedi. Hareket halindeyken devamlı arabayı kim sürüyor acaba diyerek tepesinden kontrol etmekten etrafın tadını çıkaramadı kuzum benim. Bir yerde durmak istediğimizde de bağrışlarıyla ortalığı birbirine kattı. Artık arabasını tanıması için salonda arabanın içinde oturuyor devamlı. Sanırım baya bir alıştı. Gündüzleri arabasında uyuyor çoğu zaman. Bakalım dışarı çıkınca nasıl hissedecek kendini. Dışarıya genelde doğduğundan beri kanguruyla çıkıyoruz. Şiddetle tavsiye ederim. Çok rahat ediyoruz. Araba gibi manevra sorunuda olmuyor. Tek sorun eğer bir yerde oturmak istersen bebekler sıkılıyorlar kangurunun içinde.

Oğlumuz artık bu ay itibarıyla beni ve babasını çok iyi tanıyor. Söylediğimiz her şeye karşılık vermeye çalışıyor. Bizi gördüğünde kahkahalar atıyor. Gözleriyle bizi evin içinde izliyor. Artık onu tek başıma yıkayabiliyorum. Onun üstünü giydirmeme artık kızmıyor. Evde gündüzleri yüksek sesle müzik dinlerken kendi başına çok güzel vakit geçirebiliyor. Sanırım müziği seviyor. Hamileyken bol miktarda klasik müzik dinletmiştim ama şu anda daha çok MFÖ ve Yeni Türkü dinlerken çok sakin görünüyor. Kuzuya müzik olsunda……

Bu ay oğlumun yeme ve uyku düzenide sanki daha iyi.. eskisi kadar evin içinde yorgun ve panik halde dolaşmıyoruz.

Bu ay tükürük bezlerimizde çalışmaya başladı. Şuan baya bir zorlanıyor baş etmekte ama ağzında devamlı baloncuklarla dolaşmasıda çok şirin oluyor. Bu ayımızın en güzel gelişmelerinden bir tanesi de, bir kardeşimiz olacağını öğrendik. Oğlumun belkide en yakın arkadaşı Kasım ayında aramıza katılacak.  Yok yok benim değil ama Pelin teyzemizin bir bebeği olacak.

İşe başlama sancıları başladı bende. Onun planlarını yapıyorum. Taşınmak istiyoruz bunun planlarını yapıyorum. Yazı nerede geçireceğimizi düşünüp planlamaya çalışıyorum. Çok yoğunum çoooook….


Hiç yorum yok: