8 Mayıs 2010 Cumartesi

Bebek Şenliği

Bugün “Bebek Şenliği”ndeydik. Doruk paşanın ilk bebek gezintisini gerçekleştirdik. Hava çok güzeldi. Tası tarağı topladık yollara düştük. Ben daha evden çıkmadan yorulmuştum doğrusu. Geçen sene Nevzat’la Bebek Şenliğinde çok güzel vakit geçirmiştik. Doruk’un esamesi bile yoktu o zamanlar. Bu seferki o kadar kalabalık ve iyi organize edilmemişti ama işte yinede deniz kıyısı, yinede Bebekte olmak insana iyi geliyor.

Bu arada, organizasyonu hazırlayanlara duyrulur. Bu tip bebek organizasyonlarında nolur bir bebek emzirme odası yapın yaw…. Emziren anneler için çok zor oluyor. Bunun için Anneyiz biz dergisine mail atmayı planlıyorum.

Bir sürü firmanın çocuklar için organize edilmiş standları vardı. Doruk seneye gittiğinde eminim daha çok eğleneceğiz. Bu şenliği genelde uyuyarak geçirdi.

Prima standı çekirdek aile fotografımızı çekti. En azından bu fotoyu begenmiş olmam bile bişey.

Bu arada, Doruk paşa hergün sokaklarda. Artık bizim mahallede bize laf atmaya başladılar. Doruk’un yerinde olmak isterdik diye. Benim oğlum kadar gezentisini görmemişler anlaşılan.

Haftaya Hilton’dayız. Babyshow diye bir organizasyona davetiyemiz var. Bakalım oğlumun ilk Hilton gezisi nasıl geçecek. Çıkıştada hava güzel olursa artık Beyoğlu’na çıkma zamanıdır deyip atacağız kendimizi İstiklal’e….

2 tane aktiviteyi not aldım bile. 1 Pera’da Botero sergisi gezilecek. 2 Şişhane’de Leyla Gencer’in evi açılmış gezilecek. Oğlumda böylece sergi ve müze gezmeye başlayacak. Ona çok fazla şey katacağını düşünüyorum bu sergi ve müzelerin. Heyecanlıyım J

Hiç yorum yok: